zondag 20 januari 2008

Sightseeing Singapore

Wat een aardig initiatief van Singapore Airlines: als je langer dan 5 uur op Changi moet wachten, kun je een gratis citytoer doen. Erop af!

Helaas waren de vele zakken nootjes bij Levia toch wat verkeerd gevallen. Vlak voor de transitbalie spuugde ze ineens de vloer onder. (Ik heb nog nooit zo snel ergens een schoonmaakploeg zien verschijnen!) Aangezien we net aan de beurt waren, maakten we de vlotte keuze om op te splitsen. Dus ging ik met Yentl alleen Singapore bekijken.

Yentl was onder de indruk. Vooral van de warmte: 'Ik kan nauwelijks geloven dat het hier zo warm is!' En ze vond Singapore erg mooi. We deden ook nog een boottochtje op een houten, krakkemikkig bootje. Erg leuk.

Nu staan we bij gate F40, klaar voor vertrek naar Phuket. Levia is nog steeds ziek. Arm ding.

Overal computers en gratis internet hier trouwens. Ik ben benieuwd hoe onze tandem in Phuket arriveert en hoe het eerste tochtje, van vliegveld naar guesthouse zal gaan...

10 opmerkingen:

Unknown zei

Hey allemaal,

Goed om te lezen dat de reis zo voorspoedig is gegaan. Sneu voor het nootjes monster. Yentl klinkt heerlijk verwonderd.

Geniet!

Nienke zei

Hallo allemaal,

Wat leuk om hier mee te kunnen lezen over jullie avonturen.

Hopelijk knapt Levia snel op!!!

Ik blijf jullie volgen!!!

groetjes

Nienke mv Sander en Jelle

Tineke zei

Hoi Edith,

Fijn dat de reis goed verlopen is. Wat sneu dat Levia zo ziek is geworden van de lekkernijen. Hopelijk knapt ze snel weer op. Ik blijf jullie zeker volgen!

Groetjes, Tineke
(mdv, moeder van Sander en Ilse)

evyke, mv robin, hanne en thijs zei

Hey allemaal!!
Ik volg jullie ook :)
Heel leuk!! Ben stiekem heeel erg jaloers :)

Hopelijk knapt Levia vlug op!

Groeten! en geniet ze!!

Evelyn
( evyke, mama van robin, hanne en thijs, mdv )

2lingmama zei

Leuk om jullie te kunnen volgen.!
Beterschap voor Levia.

Jolanda
(mdvmoeder van Kyra Jurgen Sverre Yrsa en Rivka)

Hans, Marielle en Lesego zei

Hoi hoi,

Wij waren een lang weekend weg en hebben jullie geen goede reis meer kunnen wensen. Bij deze alsnog een hele fijne reis toegewenst en we gaan jullie zeker volgen!!!

Heerlijk om zo mee te kunnen genieten van jullie verhalen en foto's

Groeten,
Hans, Marielle en Lesego

Jay Quasters zei

Hey vakantiegangers!!!!

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!!

Heel veel plezier!!!!

Dikke kus, Tracy mv Nigel

Cornelie mv Naut en Feline zei

Hey avonturiers,

ik wens jullie een fantastische reis!
Geweldig om jullie zo te kunnen volgen :-)

Hopelijk voelt Levia zich inmiddels ietsje beter? Wat zul je genoten hebben van Yentl's genieten :-)

Groetjes, Cornelie
(mv Naut en Feline)

* Jenny * zei

Fijne vakantie!

* Jenny * zei

Hé ik zie nu (in tegenstelling tot wat ik mailde) dat ik wél kan reageren door mijn gmail adres te gebruiken. Dat is mooi!

Jenny mv Timo en Ruben